Skärp till er sj

Idag klockan 8:59 såg min buss komma, 30m från busshållplatsen. Jag gick lungt för att den skulle egentligen komma 9:04 vilket gjorde att jag missa buasen. För att jag trodde det även var fel buss. Annars hade jag sprungit. Bussen stannade inte heller vilket jag tycker är jävligt dåligt. Från odonbacken till skogås nu idag den 9/1 skulle den komma 9:04 fast den kom 9:00 som då ledde att jag kom försent till skolan

Simon rydberg

Kommentarer

  • Hej Simon,

    bästa är att rapportera det direkt till SL, STHLM Traveling är en tredje parts app som endast visar tider som levereras av SL.

    Ni kan felanmäla här, https://sl.se/sv/kundservice/

    Tack!

    Johan Berg Nilsson