Reseplanerare

Funkar inte att leta fram resväg/-tid. Visar enbart tider mellan typ kl 23-5. ☹️ Sen byter den till nästa dag..
Barbara Silén

Kommentarer

  • Hej Barbara, vilken resa söker du och har du valt att endast söka med specifika transportslag? Är det möjligt att den sträckan endast trafikeras mellan dessa tider med dina valda trafikslag?

    Tack!
    Johan Berg Nilsson