resehistorik

Hej
Jag undrar om det är möjligt att se vartifrån man har åkt ifall hållplatsen inte längre finns i appen?
Marlen

Kommentarer

  • Hej, appen sparar historik för de fem senaste resorna och ca 20 hållplatser som används frekvent. Utöver detta sparas ingen information, i det bakomliggande systemet sparas ingen historik kopplat till en viss användare.
    Johan Berg Nilsson