Resa föreslås förbi bytesplats med promenad tillbaka till densamma

Jimmy

Kommentarer

  • Relaterat problem?

    Jimmy
  • Ledsen för sent svar. Ja det där ser lite tokigt ut. Du kan möjligen testa att resa till en vald punkt på kartan istället för ett föreslaget namn och se om det ger någon skillnad. Valet Jag kan gå till en annan hållplats kan möjligtvis ge bättre förslag här med.

    Tack för rapporten!
    Johan Berg Nilsson