Realtidsinformation saknas

Sedan några veckor tillbaka så fungerar realtidsinformationen i appen dåligt. Nästan aldrig går det att se den för bussar. Kan inte riktigt skylla på SL (iaf i de flesta fall) då det fungerar på deras hemsida. Är det andra som har samma problem?

Oliver

Kommentarer

  • Hej, SLs tjänst för realtidsinformation som appen använder sig av har haft stora driftproblem de senaste veckorna. Har varit i kontakt med SL och de är medvetna om problemet och jobbar på det.

    Det finns en statussida som visar responstider och anslutningsproblem mot SL här, http://status.sthlmtraveling.se/.

    Johan Berg Nilsson