Radbrytning

Hej, först vill jag säga att jag verkligen gillar er app och använder hellre den än sl:s. Det finns dock ett problem om busslinjen har ett långt namn, då skymmer bokstäverna klockslaget (bifogar skärmdump) Går detta att fixa blir jag en ännu nöjdare användare

Hans Otterstål

Kommentarer

  • Tack, jag det där ser inte rätt ut. Fixar med nästa uppdatering.
    Johan Berg Nilsson