Problem med gui

Hej!
När jag ska ange ankomsttid visas tiden i mörkblått mot i stort sett svart, dvs svårt att se tiden. Sgs2

Niklas

Kommentarer

  • Hej, tyvärr ser det här ut att vara en bugg som Samsung har introducerat med uppgraderingen till ICS (det här felet uppenbarar sig endast på S2). Förhoppningsvis ska jag kunna hitta ett sätt att komma runt det, kan inte lova när det sker än tyvärr.

    Johan Berg Nilsson
  • Har en fix som löser felet, tyvärr har tiden inte räckt till för att lägga ut den. Uppdaterar den här tråden när den är ute. Ledsen för att det tagit sådan tid.

    Johan Berg Nilsson
  • Inga problem, tackar ödmjukast!

    Niklas
  • Släppte precis 2.5.1 på Google Play som förhoppningsvis löser det här problemet. Tack för rapporten.

    Johan Berg Nilsson