Pls uppdatera resvägen sto-Nynäshamn med T bana under ombyggnad av centralstation

Onödigt att bara få standard algoritm vid sökning på sträckan Stockholm - Nynäshamn under trafikomläggningen går ej att få tider för T bana via farstastrand
Jan-Inge Wiksten

Kommentarer

  • Tyvärr styrs det av SL, framöver kommer jag ha större möjligheter att kunna styra över algoritmen som används till grund för vilka förslag som ges.
    Johan Berg Nilsson