Overload vid sökningar

Hej!

På sistone har jag inte fått fram några sökresultat alls när jag är använder det mobila nätet (men det går bra när jag använder wifi). I övrigt fungerar de andra apparna utan problem.
Jag har försökt kolla på inställningar såsom "permissions" och så vidare men kan inte klura ut vari problemet ligger.
Vore tacksam om jag kan få tips hur jag ska gå tillväga för att lösa det eftersom jag tycker det är en bra app!

//Erika
Erika

Kommentarer

  • Kan det vara att du har nått max för ditt användande av data på ditt abonnemang? Det bör inte vara någon skillnad i appen om du använder wifi eller ej.

    Tack!
    Johan Berg Nilsson
  • Hej Johan!

    Nej, eftersom andra appar fungerade utan problem så var det inget fel/slut på min surf.

    Men vad det än var så verkar problemet ha löst sig.

    //Erika
    Erika