Olika tider?

Slog upp t tiden igår kväll, siktade på att ta tåget 8.25 som angavs. Väl på stationen på morgonen finns inget tåg den tiden. Vid slagning i er app står det andra tider än igår. Vad hände?

Bifogade filer:

Tina

Kommentarer

  • Tack, ledsen för sent svar.

    Det ser ut som att skärmdumparna är identiska? Det som kanske hände var att den ena fråga gjordes utifrån din position och den andra från stationen? Om man planerar med sin positionen så visas den tiden man bör gå eller ankomma baserat på tiden det tar att gå.

    Jag funderar på att förändra detta till att endast visa avgångs och ankomsttider istället.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson
  • Oups. Råkade skicka med fel 😀
    Ja, det kan har varit så, jag bor 200 meter från stationen. Jag brukar sällan använda min position som avgångsställe dock, jag vet ju var jag är liksom, och vill hellre (som du skrev) veta vilket tåg jag ska passa.
    Tack för svar i alla fall.

    Tina