Nya fel...

Jag tar bort att jag kan gå till annan hållplats men ändå får jag förslag att åka till Brottö (på Ingmarsö) och gå därifrån när jag skriver att jag vill åka till Ingmarsö södra. Det är väldigt tröttsamt att få nya versioner titt och tätt som varje gång innehåller nya fel som man blir irriterad på. Jag kan likaväl avinstallera denna och använda SL.se istället.

Torkel Borelius

Kommentarer

  • Samma förslag finns troligtvis på SL då all information kommer direkt från dem. Var åker du från och till precis så kan jag titta närmare på det. Inget som har ändrats kring detta i med en ny version.

    Johan Berg Nilsson