ny busshållplats

Hej jag undrar när busshållplatsen i märsta ska börja gälla ? Mellan märstadal och Buregatan

esteban farias

Kommentarer

  • Hej, jag skickar vidare din fråga till SL.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson
  • Hej hej,

    fick följande svar från SL

    Tack för att du hör av dig angående frågan om den nya hållplatsen mellan Märstadal och Buregatan.

    Det vi vet nu är att hållplatsen kommer att heta Kungshörnet. Mer information om när den invigs och skall börjar trafikeras beräknar vi få om ca två veckor.

    Johan Berg Nilsson