Näraliggande hållplatser

Hej.

När jag befinner mig på sollentuna station och vill se närliggande hållplatser så jag får jag upp adresser istället. Tex malmgården. Det är ingen hållplats och sen också Sollentuna sjukhus, det är heller ingen hållplats.

Om jag är i Akalla då kommer närliggande hållplatser upp. Alla inom ca 700 meters avstånd. Går detta att fixa eller ligger problemet hos mig?

Marlen

Kommentarer

  • Hej, ledsen för sent svar. Det som visas ska vara hållplatser som SL anser ligger i närheten. Jag ska undersöka och se om det går att åtgärda eller felanmäla. Problemet ligger inte hos dig.

    Tack för att du sa till.
    Johan Berg Nilsson