Möjlighet att redigera resmål

Hej, föreslår att start och mål blir redigerbara, så att man inte behöver börja om varje gång. Gäller både nya sökningar och favoriter.
Ex 1: Sparad favorit Visinge-Gamla Stan, går inte att byta till ex. Slussen, utan man måste skriva in både start och mål igen.
Ex 2: Ny sökning Bergshamra-Kungsgatan 32, går inte att byta enbart gatunumret utan hela adressen måste skrivas in igen.

Tack för en i övrigt mycket bra app!

/Kjell

Kjell

Kommentarer

  • Hej Kjell,

    Nästa version kommer ha möjlighet att "flytta upp" förslag vid platssök till rutan för redigering, detta borde göra det lättare att lägga till husnummer vid sökningar på adresser.

    Håller med om att övriga sökningar bör kunna redigeras med, ska se vad jag kan göra där.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson