Min position ???

Nu har det ändrats igen så att denna funktion fungerar sämre. Förut kunde jag från min stuga på Ingmarsö få förslag från både södra och norra bryggan, men inte nu. Se bild, som missar turen från södra kl 12.10. Man kan knappast skylla på telefonen eftersom det tydligen är uppenbart att jag finns på Ingmarsö. Jag ger upp. Nu blir det annan app.

Bifogad fil:

Torkel Borelius

Kommentarer

  • Testa om det är skillnad med alternativa hållplatser markerat eller ej. Kolla gärna var din position är med genom att titta på kartvyn från kartan i appen, kanske är den lite annorlunda än vad den har varit tidigare? Jag har inte gjort några ändringar här.

    Johan Berg Nilsson
  • Verkar som att det är fler som upptäckt problem med SLs förslag, http://www.nvp.se/Varmdo/Varmdo/sls-forslag-ga-...

    Johan Berg Nilsson