Mellanliggande hållplatser

Hej!
Kan man verkligen inte se 'mellanliggande hållplatser' längre, eller hittar jag bara inte i nya versionen? Det är så bra att kunna följa resvägen.
Mvh

Eva Hultqvist

Kommentarer

  • Hej Eva, det finns kvar på samma ställe som tidigare i den detaljerade vyn, texten har dock ändrats till att istället visa restiden för delsträckan, om ni klickar på den kommer de mellanliggande hållplatserna att hämtas och visas.

    Tack för din kommentar

    Johan Berg Nilsson
  • Tack för snabbt svar!!!

    Eva Hultqvist