Långa resor

Hej! Jag åker varje dag med buss 639 från Rimbo till Stockholm och tillbaka. På senare tid har det varit bussar av den typen som finns i innerstaden. Hårda säten, lägre ryggstöd och mindre plats för benen. För mig som är 190 cm lång märks skillnaden tydligt. Klart att man får plats, men man försöker ofta sova lite, och på de tidigare var det lätt. På dessa är det mycket svårare. Hur kommer det sig att man har börjat använda dessa bussar även för långa resor? Det är väldigt synd.

Hälsningar,
Peter

Peter Gille

Kommentarer

  • Hej, ledsen för sent svar. Detta kan jag tyvärr inte svara på. Bästa är att kontakta SLs kundsservice som i sin tur kan kontakta entreprenören för att få fram ett svar till dig, https://sl.se/sv/kundservice/

    Tack!
    Johan Berg Nilsson