Lägg tillbaka gatnamnssökning

Vd har ni gjort???? Ett är tydligt, försämrat appen! Tidigare kunde man ange en adress och få upp resväg dit. Tex. Från: Globen Till:Svetsarevgen 15 Sundbyberg.
Nu får man bara upp de adresser som också är holplatsnamn!!
Går man in på hemsidan kan man än sålänge göra ovan nämda sökning. SÅ FÖR GUDSSKULL TA INTE BORT DEN DÄR OXO, utan se till att få tillbaka den i eran app.

Martin Winstrand

Kommentarer

  • Det där kunde du inte framfört på ett snällt sätt? Appen är gratis, va tacksam att han lagt ner sin fritid på att hjälpa över 100 000 som laddat ner appen 😀

    Daniel
  • Ord!

    Jimmy
  • Hej på er, sökning på adresser har förbättrats avsevärt med den senaste versionen (2.7). Hoppas att det fungerar bättre nu. Tack!

    Johan Berg Nilsson