Korta bytestider

Det vore kanon om man, helst i instälkningarna, kunde ange att man går snabt och vill ha korta bytestider.

Magnus

Kommentarer

  • Hej, till viss del har jag för mig att valet "Jag kan gå till annan hållplats..." är samma men blev lite osäker. Ska undersöka och se om det andra valet går att lägga till annars.

    Johan Berg Nilsson
  • Korta bytestider bara värd en skratt med roslagsbanas ersättningsbussar: senare på kvällen möter man aldrig följaned bussar i Åkersberga; man blir tvungen att alltid vänta mer än 20 min pga dålig planering eller oprecis körning...så man kan redan frysa ihjäl men SL bryr sig inte, tack
    Heinrich Dircksen