Inställning för tiden för byten

Det hade varit bra med en funktion som ger en möjligheten att ställa in hur snabb man är mellan bytena. Tex om man vet att men bara behöver 3 min på sig för att ta sig från bussarna vid Gullmarsplan ner till tunnelbanan så behöver appen inte räkna med 8 min. På så sätt hade man kunnat ta en senare buss och ändå komma fram önskad tid. Jag kommer ofta för tidigt på grund av detta! Men vågar inte chansa och ta en senare buss. Jag ser framför mig tre hastigheter man kan välja mellan: typ springa, gå eller gå långsamt.

Sara

Kommentarer

  • Hej, ska se vad som kan göras. Jag är lite osäker på om det går att ställa lägre, däremot går det att öka, behöver experimentera lite med det.

    Har du något exempel på resa som jag kan testa med?

    Tack!

    Johan Berg Nilsson