inställda avgångar visas i reseplaneraren

Jag antar att det egentligen är en brist hos SL och deras API och son du inte kan lösa: Om man gör en sökning i reseplaneraren och träffarna är inställda så får man ändå upp dem som enda förslag. Exempel idag när pendeln är inställd fram till 15 så får man ändå upp pendeltåg som bästa resväg. Först när man klickar in på alternativen ser man att det inte alls fungerar. Vore bra om det åtminstone fanns en varningssymbol på första sidan med föreslagna träffar. Se bifogade skärmbilder

Bifogade filer:

Gunnar

Kommentarer

  • Tack, det ska finnas en varningsikon på den första sidan. Verkar som att det har fallit bort när uppdateringen skedde till deras nya API. Det ska fixas.

    Framöver kommer inställda avgångar inte att komma med, detta ligger något längre fram tillsammans med realtid i reseplaneraren. Tack!

    Johan Berg Nilsson