Ingen störningsinfo

Pendel Bålsta sundbyberg var inställd idag på morgonen. Söndag. Ingen störningsinfo. Varför?

Claes Pekkala

Kommentarer

  • Hej Claes,

    Det är SL som publicerar störningsinformation. Om de har publicerat det så visas det i appen. Ibland innehåller störningsinformationen inte tillräckligt med information för att kunna knytas till en viss tur och då visas den inte heller. Jag har påtalat och felanmält detta till SL.

    Tack för att du sa till.

    Johan Berg Nilsson