Inga turer under fliken Avgångar?

Får inte upp några alternativ alls under fliken Avgångar, mitt under rusningstrafiken. Gäller samtliga trafikslag. Gör jag en specifik sökning (från/till) fungerar det dock felfritt...//Sony Xperia

Jens

Kommentarer

  • Samma, fast HTC One.

    Joakim
  • Ledsen för det här. Något gick fel vid den senaste uppdateringen, om ni rensar historik under inställningar kommer det fungera som vanligt sen igen.

    Johan Berg Nilsson