Inga avgångar...?

Hej! Sen en tid tillbaka så misslyckas 4 av 5 sökningar under Avgångar med meddelandet "Inga avgångar hittades för valt färdslag just nu".

Daniel

Kommentarer

  • Låter inte så bra. Den listar endast avgångar de närmast 20 minuterna. Är där senare avgångar visas de tyvärr inte. Kan det ha varit kväll/natt när det inte är så många avgångar det inträffade?

    Johan Berg Nilsson