ICS Kompabilitet

Appen skulle gärna få fungera bättre med Android 4, Ice Cream Sandwich. Meny-knappen skulle behöva läggas om i stil med googles riktlinjer.

David

Kommentarer

  • Hej, så här långt har jag inte prioriterat ICS mer än att appen ska fungera felfritt samt ett par mindre anpassningar av gränssnittet. Detta kommer självklart att ändras i en kommande version och målet är helt klart att den ska följa nuvarande och kommande riktlinjer.

    Johan Berg Nilsson
  • Okej, kul att höra!

    Verkligen en bra applikation i övrigt!

    David
  • Svarade på fel inlägg, uppdaterat status igen. Sorry.

    Johan Berg Nilsson
  • Hej, detta ska nu vara genomfört från 2.5.2. Tack.

    Johan Berg Nilsson