gröna linjen realtid

Hej. Realtiden i fliken avgångar fungerar inte längre. Den kan visa t.ex röda tbanan och bussar men för gröna linjens stationer står det bara att det inte finns några avgångar

christoffer

Kommentarer

  • Hej, tack för rapporten. Problemet ligger hos SL och de jobbar på en fix för det. De har inte kunnat återkoppla med en plan för när det ska vara fixat tyvärr.

    Om du är intresserad av att följa dialogen med SL går den att läsa här, https://kundo.se/org/trafiklabse/d/realtid2-ing...

    Tyvärr ligger det utanför min kontroll och vi kan bara vänta på att SL lyckas åtgärda felet snart.

    Johan Berg Nilsson
  • Nu ska det fungera igen, se även den länkade tråden ovan.

    Johan Berg Nilsson