Grön klocka vid störningar

Om man tittar under fliken störningsinformation och det är störningar så visas en liten grön klocka framför informationen. Eftersom störningen är en avvikelse skulle det vara tydligare om man använde röd färg som ofta brukar signalera att något är fel. Grönt borde indikera att allt är normalt.

Bifogad fil:

Gunnar

Kommentarer

  • Hej Gunnar, hittade vad som orsakade det. Bör vara fixat nu. Tack!

    Johan Berg Nilsson
  • Snabbt jobbat! Nu är det en röd klocka per trafikslag men fortfarande grönt vid respektive störning.

    Bifogad fil:

    Gunnar
  • Tusan, men nu ska det vara fixat även för dessa. Tack!

    Johan Berg Nilsson
  • Stiligt, tackar!

    Gunnar