gör favorit av Min position

När jag skall åka hemifrån (Sylvestergatan 54 i Älvsjö) är det inga problem att få reseförslag från de tre busshållplatser (på fyra olika linjer) som ligger nära mig. Nämligen Anneboda (165), Branten (134, 168) och Parkudden (144). Däremot när jag skall hem igen och anger Sylvestergatan som destination är det omöjligt att få ett vettigt reseföretag. Då blir jag skickad till Jupitervägen i Sigtuna.
det vore smidigt om jag kunde spara min hemadress som favorit och välja den som destination då jag planerar hemresa.

Christer Forsgren

Kommentarer

  • Hej, ledsen för sent svar. Detta ska gå att göra via appen, med senaste versionen har även sökning på adresser blivit betydligt bättre. Tack!

    Johan Berg Nilsson