Går inte att söka mellan två specifika hållplatser

I morse (05:50) gick det inte att söka T-Centralen - Solna Strand. Trodde att jag tappat täckningen, men det gick bra att söka åt andra hållet, och andra sökningar.
Tack!
Stefan

Kommentarer

  • Jag får alltså ett felmeddelande i botten av skärmen, "Sökningen misslyckades, försök igen", enbart mellan dessa stationer och åt detta håll.
    Stefan
  • Gissar att det var ett tillfälligt fel hos SL. Har det inträffat fler gånger?

    Tack för att du sa till och ledsen för mitt sena svar.
    Johan Berg Nilsson