gångväg inte inkluderad

Hur kommer det sig att tiden det tar att gå fr t.ex busshållplatsen till slutdestination inte är medräknat i hela resetiden? T.ex fr Vasagatan,centralen till Dalagatan 9 med buss 53.

madicken

Kommentarer

  • Hej, restiden är baserad på vad SLs uträkning. Det finns helt klart en poäng att ha med detta men det är inte helt lätt att räkna ut på ett korrekt sätt. Kanske kan det istället markeras bättre i appen när det kräver att man även måste gå.

    Johan Berg Nilsson