"gå från..."

Varför har ni lagt in funktionen att gå från stationen vid byte? Det kan t.ex vara såhär "ankommer till spånga 09.26. Gå från spånga till spånga 09.27. Ta buss 09.34"
blir onödigt mycket text och känns rörigt.

Malin Leymann

Kommentarer

  • Hej, SL har ändrat i sitt svar i den tjänst som ger reseförslag. Planen är att visa detta som tid att vänta, ändring är på väg. Tack!

    Johan Berg Nilsson
  • Hej Malin, en ändring är på plats nu. Återkom gärna med hur det fungerar med dina byten. Det kan behöva tweakas till lite.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson