Försenad buss 73

Hej!

Jag undrar vad förklaringen är till att buss 73 mot Ropsten nästan alltid är 5-10 minuter försenad vid hållplats Karolinska sjukhuset? Det är avgångarna mellan kl 15.15-17.00 som jag har erfarenhet av. Buss 59 kommer från samma håll men går nästan alltid precis på tid. Om det är trafiken på vägen mot KS som är besvärlig så birde ju även 59an vara sen...

Mvh Annica

Annica

Kommentarer

  • Hej, tack för din kommentar. Skickar vidare detta till SL.

    Johan Berg Nilsson