Flemingsberg

Hej!
Det sker ofta förväxling mellan Flemingsberg (Norrtälje) och Flemingsberg (Huddinge) i SL-appen.

Exempel: Sök på resan som har fljande start- och destinationsuppgifter:
-start: sök på Flemingsberg och välj alternativet som visar att det är i Huddinge.

  • destination: Märsta.

Sökresultatet visar inte ett enda förslag på en resa från Flemingsberg, Huddinge. Det är inte alltid som det blir fel men det är förekommande.

Med vänliga hälsningar

Mustafa

Kommentarer

  • Ajdå, jag undersöker och ser om jag kan hitta vad det beror på.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson