felaktiga tidsangivelser på runslingan täby.

Hej. Tiderna i appen och de på schemat på stationen runslingan i täby kyrkby stämmer inte alls! Och bussarna följer de Som står angivna på stationerna. Ni borde synka så de är detsamma!

Carl Hässler

Kommentarer

  • Tiderna som visas är en prognos för avgångstiden enligt SL real-tids system. Jag kommer göra detta lite tydligare i nästa version.

    Skiljer det sig mycket med tiderna, skicka gärna ett par exempel så kan jag göra en felanmälan till SL som levererar alla tider.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson