Felaktig hänvisning

Vid färd från Fridhemsplan till Essinge brogata får jag beskedet att stiga av buss 1 vid Essinge torg, som dock ligger på Stora Essingen medan E. brogata ligger på Lilla Essingen! Vid återfärd hittas inte Badstrandsvägen på Stora Essingen vid ny sökning till rätt adress. I fortsättningen måste jag dubbelkolla allt eller byta app!

Bussis

Kommentarer

  • Ledsen för sent svar, med den senaste versionen 2.7 har sökning på adresser förbättrats rejält. Hoppas att du ska kunna lita på den nu igen. Tack!

    Johan Berg Nilsson