Fel transportvägar i appen

Hej!
Igår och idag har jag upptäckt att sökningar i appen visar resrutter som undviker både Slussen och T-centralen. Jag upplever den därför som helt oanvändbar. Exempel:
Resa Neglinge - Stadshagen. Brukar få resrutten Neglinge - Slussen - T-centralen -Stadshagen. Får nu Neglinge-buss till Rådhuset-t-bana till Stadshagen

Resa Neglinge - Drottninggatan 26. Brukar få resrutten Negling - Slussen - T-centralen. Får nu Neglinge - Henriksdal - buss till Cityterminalen.

Vad har hänt?
Katarina

Kommentarer

  • Hej, är det inte för att det är ersättningsbuss på Saltsjöbanan mellan den 16:e och 19:e september?
    Johan Berg Nilsson
  • Hej! Det är bara på kvällstid från 20:00, men SL kanske har tänkt annorlunda för hela dygnet. Hoppas det ändras tillbaka till vanliga rutterna snart.
    Katarina
  • Ah jag förstår, missade det. Jag felanmäler till SL. Samma fel finns på SLs hemsida ser jag nu. Tack för att du sa till.
    Johan Berg Nilsson
  • Hej!
    Tack för att du tar det vidare.
    Katarina