Fel tidtabell Kolbäcksgränd

Hej!

Jag står vid hållplats Kolbäcksgränd (buss 161 mot Gröndal) och väntar på en buss som skulle vara här 1426. Tidtabellen i kuren visar dock nästa buss 1433, och SLs egen app likaså.

Jag noterar att klockorna gick fram igår, och att tidtabellen visar en buss 1526 - kan det vara en konflikt mellan normaltid och SLs API, kanske?

Andrew Perry

Kommentarer

  • Hej tack för rapporten. Det här var märkligt. Jag lyckas inte få upp avgången som visar 14.26 längre via appen. Jag ser endast 14.34 precis som i SL appen här.

    Troligtvis en tillfällighet men undersöker.

    Tack!
    Johan Berg Nilsson