Fel i tidtabellen linje 67 mot Skansen

I appen står det att det går en buss 14.17 från Industrivägen. Det är fel. Den går 14.10 eller 14.25.

Alexandra

Kommentarer

  • Hej Alexandra,

    jag kollade precis och ser endast 14.10 och 14.25 här, se skärmdump.

    Kanske var där en försening när du tittade vilket gjorde att 14.17 visades? Tiderna uppdateras i realtid från SLs realtidssystem, de är då antingen röda eller gröna beroende på om där är en försening eller ej.

    Bifogad fil:

    Johan Berg Nilsson
  • Hej!

    När jag söker resa från Industrivägen till Alvik (jobb till hem) så fick jag upp detta och det finns också kvar.

    Bifogad fil:

    Alexandra Stark
  • Den som presenteras som 14:17 här går mot Frösundavik och ej mot Skansen, kollade endast efter de som gick mot Skansen. Ska dubbelkolla och felanmäla det till SL.

    Tack för rapporten igen!

    Johan Berg Nilsson
  • Aha! Det förklarar saken. Samma sak visade sig på desktop.

    Alexandra Stark