Fel i föslagen för Långvik, runmarö

Trots att jag väljer Långvik, runmarö får jag några förslag med buss 428 och 429.... Då Långvik på runmarö ligger på en ö så är det ju fel med buss hela vägen. Det märkliga är att jag får även korrekta förslag med buss 433/434 å därefter båt. Bifogat ett exempel.

Bifogad fil:

Maria

Kommentarer

  • Hej Maria,

    Ska undersöka vad som blir fel här, tack för att du sa till. Återkommer när jag hittat anledningen.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson
  • Har hittat orsaken till detta och felanmält till SL här, https://kundo.se/org/trafiklabse/d/sls-hallplat...

    De har dock inte svarat, om det inte kommer en uppdatering så ska jag göra en egen fix för detta men det kommer då krävas en uppdatering av appen för att få full effekt tyvärr.

    Johan Berg Nilsson