fel busshålplats

När jag söker på gösvägen så får jag fram avgångar ifrån svitiodsvägen

anton

Kommentarer

  • Hej, tack för din kommentar. Är detta för "Gösvägen (Järfälla)"? Just nu får jag endast upp en buss mot Jakobsberg. Ser att sl.se listar flera olika Gösvägen, men jag är osäker på om det verkligen är rätt. Har du möjlighet att skicka en skärmdump på felet?

    Johan Berg Nilsson
  • Ja detta är i järfälla, bifogade en bild på problemet, tack!

    Bifogad fil:

    anton
  • Hej, det fanns en bugg tidigare som gjorde att sökningar kunde bli fel. Ser ut som på din skärmdump att du kör en äldre version. Testa gärna att uppdatera och se om du fortfarande har samma fel. Om det fortfarande blir fel, testa att rensa historik från inställningar och se om det hjälper.

    Johan Berg Nilsson