Favoriter start

Hej, appen är enkel och bra. Egentligen saknsr jag bara en sak och det är möjligheten att starta den så att favoritsidan visas direkt. Med vänlig hälsning carola
Carola

Kommentarer

  • Tack, jag tror det kan vara en bra idé med. Kanske kan skippa tabben med favoriter och kombinera dem med historiken på startvyn istället?
    Johan Berg Nilsson