Favorit

Helt ärligt! Inför systemet med stjärnor för favoriter som iPhone har. Nu går det bara att lägga resvägar som favoriter!! Det MÅSTE gå att lägga hållplatser som favoriter istället! Appen är värdelös jämfört med ISO versionen.

john

Kommentarer

  • Hej, ledsen för sent svar. Inte riktigt med på hur iOS appen fungerar tyvärr. Men det låter som en bra ide att ha hållplatser som favoriter. Idag sparas istället historik av mest använda hållplatserna som är tillgängliga från både reseplaneraren och avgångar.

    Johan Berg Nilsson