Får ett konstigt resultat när jag söker resor till Stockholm c.

Ett av förslagen jag får när jag söker resa till Stockholms centralstation är att jag ska gå i 20 minuter från Stockholms centralstation till Stockholms centralstation.

Bifogad fil:

Josef Thörn

Kommentarer

  • Det förslaget borde inte vara med här. Det verkar som att positionen för stationen mappas felaktigt vilket gör att det skapas en gånglänk. Ska åtgärda det.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson
  • Vet inte om det här är ett liknande problem men det dyker upp när jag söker centralen-slussen, bland alla 3 minuters-förslag finns också det här på 11, med massa promenad.

    Bifogad fil:

    Amanda
  • Av någon anledning lyckas positionen för T-Centralen och Slussen inte matchas till respektive station här, ska se vad jag kan göra åt det.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson