Exkludera station för byte

Hej
När jag åker pendeltåg från Solna station in mot stan, för att sedan byta till grön linje söderut, föreslår alltid appen byte till gröna linjen på Odenplan istället för på T-centralen, trots att byte vid Odenplan ofta medför att man kommer fram till slutmålet upp till 10 minuter senare. Kan man i appen på något sätt exkludera en station (Odenplan i mitt fall) från att föreslås som stationbyte? Mycket irriterande att nu alltid behöva göra dubbla sökningar i appen, dvs Solna station till T-centralen och sedan T-centralen grön söderut.
Jonas

Kommentarer

  • Yes, det går om du väljer att åka via T-Centralen, du kan göra detta valet om du gör en ny sökning och trycker på "Options" från startvyn.
    Johan Berg Nilsson