"dubbla" busstationer, bara en kan väljas

Buss 115 åker runt i en cirkel, den passerar Söderberga Alle, sedan Bromma sjukhus och sedan Söderberga Alle igen på motsatta sidan. När man söker för att resa från Söderberga Alle, väljer den automatisk den andra Söderberga Alle, dvs efter att bussen passerat Bromma sjukhus och det går inte att ställa om appen. Hur gör man för att få tiderna för den första Söderberga Allen?

jemma

Kommentarer

  • Hej, tror att detta kan vara en begränsning i SLs reseplanerare. Går det att planera en liknande resa där?

    Johan Berg Nilsson