Datum saknas

Om man söker turer med waxholmsbåtarna, som inte alltid går så ofta, kan man bli osäker på vilken dag som avses eftersom datum inte finns angivet i svaret. I juni fick jag löfte om fix som skulle ange datum om det inte matchade sökt datum, men jag kan inte hitta det.

Torkel

Kommentarer

  • Tack, det är fortfarande planerat. Tyvärr räcker inte tiden alltid till.

    Johan Berg Nilsson
  • Jag noterar igen att jag får liten och dålig hjälp med denna app vid resor i skärgården med få turer varje dag. Om jag i ett svar klickar på pil ner för att se följande turer och nästa dag har exakt samma turer, kan jag tro att appen inte har reagerat och uppdaterat sidan och till slut är det så oklart att jag måste börja om från början eller helt enkelt byta till waxholmsbolagets app. Återkom om detta är oklart. Datum behöver inte nödvändigtvis stå vid varje tur.

    Torkel
  • Jag tror jag förstår precis vad du menar, tack för att påminnelse igen 😀

    Johan Berg Nilsson