Dålig timing Central Station Pendeltåg

Hej!
När J36 (Märsta) åker mot Märsta så missar de som ska åka med J35(Bålsta) mot Bålsta det tåget med en marginal på 10-30sekunder. Jag känner och jag tror många fler också skulle känna en oerhört tacksamhet i trafikflyt om de tågen kunde vänta 1min längre på station. Därmed eliminera 15min-30min väntetid i onödan.

Alex

Kommentarer

  • Hej Alex,

    Ledsen för sent svar! Jag har skickat vidare din fråga till SL och har fått följande ärendenummer 1904905.

    Återkommer när de har svarat.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson
  • Från SL

    Vi beklagar detta med förbindelserna i trafiken, kommer skicka ärendet vidare till berörande personal och det kommer att ta ett närmare titt på detta.

    Johan Berg Nilsson