Bussen åkte förbi

Vi har väntat i kulla vägskäl vid busshållplatsen för 28R mot Åkersberga när vi ser bussen närma sig, bussen svänger inte ens in mot busshållplatsen utan kör sakta förbi mot åkersbergahållet, detta var 00.42, helt jävla nonchalant och oacceptabelt. Kallt regnigt och mitt i natten också
Adrian

Kommentarer

  • Absolut inte okej, hoppas du fick ersättning och svar från SLs kundtjänst som ansvarar för transporterna.
    Johan Berg Nilsson