Bussarlinjen??!!

Det är helt idiotiskt att SL har ändrat så att man inte kan söka resvägar med buss i appen, den kopplar om och visar att man ska gå till tunnelbanan istället för att ta bussen - trots att man uttryckligen fyllt i namnet på bussstationen! Ta tillbaka så som det var innan när både buss- och tunnelbanealternativen kom upp!

clara

Kommentarer

  • Buss 704 kommer upp väldit sällan. Kan det beror å detta?

    Yossi Sigal
  • Hej, ledsen för sent svar (12 månader) är detta fortfarande ett problem?

    Johan Berg Nilsson