buss tidtabell försvann

bussarna till.o från Ingarö (428, 429, 430) har försvunnit. Vad har hänt? Samma sak med SLs egen app.
neil betteridge

Kommentarer

  • Hej
    Appen hämtar ingen informationsinsatser när kollektiv trafik finns.
    Mohsen
  • Hej, tack för att du säger till. Tyvärr har det varit störningar hos SL under större delen av dagen vilket påverkar appen.
    Johan Berg Nilsson
  • Hej nu det är två dagar som appen inte fungerar är det så att ni vill inte längre folk ska åka kollektiv eller. Hur ska man ta reda på tider då?
    Mohsen
  • Hej, tack för att du säger till. Där är ett fel i kopplingen till SL som jag har felanmält. Räknar tyvärr inte med att det fixas under helgen tyvärr.
    Johan Berg Nilsson